19/01/2012

KRAYOLAN

ASSALAMUALAIKUM......
Hye Gurlz...aku sebenarnya sedang berpenasaran skarang neyh..
awat?
bikon because aku sedang berputar-putar memikirkan mengenai sejenis produk neyh.."krayolan namanya">manja gitu lorh<"
hangpa penah dengaq dak tentang produk kurus ni?
ni benda alahnya...
TV STICK FOUNDATION.

aku nak guna benda alah ni sebenarnya..
tapi aku takut muka aku akan jadi macam diconteng krayon...sebab dia punya nama nak dekat sama ngan krayon yang adik aku guna tok warnakan gambar kartun upin n ipin dia....
Lau begitu ler gamaknya, mati aku..
benda alah ni aku xkompem baper hengget sebonarnya..
skali aku tengok RM97
dua kali tengok RM140
tiga kali tengok RM130
berkali-kali tengok aku jadi blur...
susah betoi nak jumpa pengedar benda alah ni..
Lau aku baca dia punya testismoni testimoni kata produk ni bagus..
guna tok make up artis n orang kawen..
Ni sedikit penerangan ringkas yang berjaya aku cubit dari sebijik blog yang tak kurang hebatnya.

Kryolan Range / Foundation / TV Paint Stick 
Successfully proven cream make-up in stick form. The special base of TV Paint Stick allows gentle make-up application that provides effective covering at the same time. The KRYOLAN assortment of more than 250 color nuances for selection is truly extraordinary - which makes this preparation indispensable for stage, film, TV and video work. TV Paint Stick is available in a variety of more than 120 shades. Available in a handy twist-up cylinder.

haishhh..
korang taw tak sal benda Allah ni?
lau taw...ceciter...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here