03/11/2011

The meaning of examination

Assalamualaikum...

harini i xbuat apa2 pown cuma dok-dok kat umah besarkan badan jer...
sekarang kan semua orang tengah buzy ngan exam...
aku pown xterkecuali la..tapi sem ni saya agak kerilekskan kerana sememangnya semakin bertambah sem sy akan menjadi semakin malas...huahuahua...
 boleh dikatakan memang akulah makhluk yang paling malas lau bab study ni... aku boleyh dikatakan lebih enak ketiduran dari memperstudykan diri...<bahasa germawi>
tapi arineyh hentah dapat  moop mood dari mane saya telah terbuat blog angit neyh.. dengan ppenuh ketekunan dan kesabaran saya pown ambik kputusan nak start study esop jer... 

Landak lantak la dyorang nak pulun study malam neyh pown...i mmg xder mood~ Pada pendapat pewut kempis sy larh....lau sy study gop malam neyh, aku mungkin sy jadi macam neyh..


BORINK ngaT-ngat



tapi boleh dikatakan sudah terbiasa study last minute jadi xde la risau sangat walaupun da xsampai seminggu exam akan bermula...huhu
dan pada saat2 akhir tu la saya akan kekalutan bak ayam berak kapur....
xtaw nak baca y mana dulu.. semua nota  dipegang tp satu haper pown xmashuk hotak..
tu memang perkara yang akan berlaku setiap semester mahupun tahun di sekolah dulu...
dan sy dengan penuh yakin dan percaya anda semua juga pernah mengalaminya...huhu...xpayah nak ssorok sbb i know what u did last raya k...


neyh la gamaknya kowtz..ahakz

bila saya study last minit saya akan  berpegang pada prinsip neyh..
:


::

:::

:::::


::::::




fomula ni sangat berguna pada kita semua sbb bila tengok fomula ni kita akan hilang rasa takut dan gementar...haha ....saya juga pasti dan percaya  ramai yang sudah berjaya bila dyorang ikut fomula Kejangayam kejayaan neyh... >saper percaya mmg ayam<

sO, Tunggu apa lg?????????
Plezz try dis at home guyz...
SELAMAT MENCUBA 









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here