02/11/2011

Salam Membelog.

Assalamualaikum...
WhAssUp Frendz....
Actually...todaiy i wanna to tell u dat i have a new blog...


dulu masa muda-muda aini ni da ada blog sbenarnya...tp disebabkan da lama tak update n buzy sesangat sampai la aku terlupa yang aku mempunyai sebijik blog...Oleh sbb tu tetiba terasa seperti nak buat blog baru...buku baru dan mulakan kehidupan yang baru...eceeeehhh..uhuhu.. sebelum berlaku apa-apa yang tidak diingini aku terlebih dahulu nak mengucapkan salam perkenalan la pada kamu-kamu semua yang terbaca blog sy secara tidak sengaja atau memang sengaja...Salam perkenalan yer kengkawan...

untuk lebih mengenali diri sy...sy dengan rasa rendah diri dan bangganya memperkenalkan diri terlebih dahulu..




Nama : NoorAini Binti Nawi
 Asal Usul : KelantanAH

Ada orang panggil saya ain...ada gak yang panggil aini...tapi adik saya panggil saya kak chik...
kengkadang lau dy tengah marah dia akan panggil saya "kak chik buncit" haha...tapi saya lebih selesa lau orang panggil saya aini...sbb nama tu lebih dekat dan sesuai dengan perwatakan saya yang agak kekampungan ni...hehe...

saya ghase hanya thats all la yang dapat saya tulih untuk aghi ni..
len kali kita cerita lagi..
jangan lupa singgah blog saya lau ada kelapangan...
thamk you noyh...

NOTES:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

make ur own gifts here